Customer Support Specialist NL

Apply now

Customer Support Specialist NL

Bij SnappCar zoeken we een Customer Support Specialist die ons team in Utrecht komt versterken.

Full-time / Part-time (32-40 uur per week)· Utrecht, The Netherlands

Hou jij ervan om gebruikers van het SnappCar platform en auto-eigenaren met hun vraagstukken te helpen? Krijg jij energie van het oplossen van complexe support cases? Wil je daadwerkelijk impact op de wereld maken met je werk? Dan ben jij de juiste kandidaat voor de Customer Support Specialist functie bij SnappCar!

Over de rol

Het Customer Support team het kloppende hart van onze autodeel community. In deze rol ben je een echte SnappCar ambassadeur, aangezien je direct in contact staat met onze users en hen helpt met vragen, uitdagingen en klachten, zoals onder andere:

  •   verzekering- en schadegerelateerde zaken;

  •   geschillen tussen huurder en eigenaar;

  •   accountgerelateerde vragen;

  •   het helpen van huurders met technische problemen.

Het support team van SnappCar staat 365 dagen per jaar klaar om de gebruikers van platform tevreden te houden.

De typische scale-up cultuur zoals we die hebben bij SnappCar kenmerkt zich door korte lijnen en snelle communicatie. Omdat je werkt in een jong en gedreven team, deels bestaande uit studenten, gebruik je jouw expertise en passie voor Support om meer junior teamleden te coachen. In deze rol werk je ook nauw samen met andere teams binnen SnappCar. Je krijgt mogelijkheden om creatieve ideeën aan te dragen en een aanzienlijke impact te hebben op zowel het platform als het Support team.

Wat we jou bieden

Ja, we vragen veel, maar je krijgt hier ook veel voor terug! Naast een uitdagende positie voor een verantwoordelijke Support Specialist bij een groeiende organisatie in een jong en gedreven team, bieden wij je:

  •   de kans om daadwerkelijk een positieve impact op de wereld te hebben 🌍;

  •   Een creatieve, energieke en internationale werkomgeving met een inspirerend HQ naast Utrecht Centraal 🏢;

  •   Een competitief salaris 💲;

  •   8% vakantiegeld (uitbetaald in juni) 🏖️ ;

  •   Unlimited Holiday Policy 🍹;

  •   Snabbatical (1 maand betaald verlof na 3 dienstjaren, 3 maanden betaald verlof na 5 dienstjaren) 💤;

  •   Eindejaarsbonus (gebaseerd op ons collectieve bedrijfsperformance) ⚙️;

  •    Een laptop om je werk op te doen 💻;

  •    Reiskosten vergoed (zodat je ook naar kantoor kan komen op onze kantoordagen) 🚅 ;

  •    SnappCar credits om op het platform te gebruiken 🚖 ;

  •    Heerlijke (en gezellige) lunch op kantoor, en voldoende snacks en gekoelde drankjes 🥬;

  •    Veel gezelligheid, teambuilding en het samen vieren van successen! 😄

Wat jij ons te bieden hebt

Nu je weet wij wij je kunnen bieden, laten we kijken of er een match is! Wij zoeken iemand die het leuk vindt om mensen te helpen. Een intrinsiek gemotiveerde Support Specialist, gedreven door het oplossen van problemen en daarmee het helpen realiseren van de missie van SnappCar: meer auto’s van de weg halen. Met positieve energie, zonder gebruik te maken van een persoonlijk script, help je onze gebruikers met vragen, uitdagingen en feedback.

Je weet wat er voor nodig is om het ​​Support-team naar het volgende niveau te tillen en samen met je collega's zul je de efficiëntie en kwaliteit verhogen bij het helpen van onze community. Je waardeert een diverse, multiculturele werkomgeving.

 Wat wij interessant vinden:

  • Als je aantoonbare ervaring hebt met inbound en outbound klantenservice;

  • Als je uitstekende Nederlandse en Engelse taalvaardigheid hebt (dit is de enige harde vereiste voor deze functie);

  • Als je 32-40 uur bent per week;

  • Als je er niet voor terug deinst af en toe onregelmatige diensten te werken (avonden/weekenden/feestdagen), we zijn immers 365 dagen per jaar bereikbaar voor onze gebruikers.

Dat gezegd hebbende, met enthousiasme en positieve energie kom je een heel eind. Dus als je niet 100% aan de hierboven genoemde punten voldoet, raden we je toch aan om te solliciteren! De enige harde vereiste is het beschikken over een uitstekende Nederlandse en Engelse taalvaardigheid.

Als laatste willen we nog benadrukken dat SnappCar probeert een werkgever te zijn die gelijke kansen biedt aan iedereen en we verwelkomen sollicitaties van individuen van alle rassen, geslachten, leeftijden, religies, handicaps en seksuele geaardheden. We waarderen de perspectieven en ervaringen die individuen met verschillende achtergronden, en we streven ernaar een werkplek te creëren waar iedereen zich welkom en ondersteund voelt. Daarom moedigen we gekwalificeerde kandidaten met alle achtergronden aan om te solliciteren.

Solliciteer nu

Lijkt het je leuk om onderdeel uit te maken van ons team als onze nieuwe Customer Support Specialist? Laat het ons weten!